تمامِ سالی.
تو یک شب
یا یک کتاب و یک قطره نیستی
تو یک نقاشی یا تابلویی بر دیوار نیستی.
اگر دقیقه ای نباشی
ساعت ها از کار می افتند
خانه ها برهوت می شوند
کوچه ها اشک می ریزند.
پرندگان، سیَه پوش و
شعرها هم نیست می شوند.
تو فقط باد و باران هشتمِ ماه مارس نیستی
تو ای دل انگیزِ شب های تابستانی
گیسوان شب های پاییزی
تو ای سوز بوران عشق
تو نباشی
چه کسی باشد؟!
زن، زن، زن، زنتو زندگی هستی...![]()
بهترین سلام را درخوشگل ترین کادوی آرزو پیچیده و با برچسب سلامت به آدرس زیبا ترین گل بهاری می فرستم و تقدیم وجود نازنینت می کنم.
روز زن مبارک![]()
ما را در سایت روز مادر مبارک دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 169